Очаквайте от ИБИС: „Нощна прегръдка“ (книга трета от „Нощни ловци)

Posted: октомври 19, 2012 in Предстоящо на книжния пазар
Tags: , ,

ОЧАКВАЙТЕ ПРЕЗ НОЕМВРИ

Резюме от goodreads:

Скъпи читателю,

Животът е добър с мен. Имам си хубаво кафе и топли понички, а с най-добрия ми приятел винаги сме на телефона. Щом слънцето залезе съм най-лошото нещо, което дебне в нощта: командвам елементите и не познавам страха. От векове съм защитавал невинните и съм бдял над човечеството, уверявайки се, че то е в безопасност в света, в който нищо никога не е сигурно. Всичко, което искам в замяна е секси мадама в червена рокля, която не иска от мен нищо повече от една нощ.

Вместо това получавам челен сблъсък с тълпата от Марди Грас, която се опитва да ме убие и красива жена, която спасява живота ми, но не помни къде е сложила панталоните ми.  Претенциозната и екстравагантна Съншайн Рънингулф би трябвало да е перфектната жена за мен. Не иска нищо, освен тази нощ, без обвързване, без отдаденост.

Но всеки път щом я погледна, започвам да копнея за мечти, които съм погребал преди векове. По своите необичайни начини и способността й да ме обърква, Съншайн е единствения човек, когото откривам, че жадувам. Но да я обичам би било равносилно на смъртта й. Прокълнат съм никога да не открия мир или щастие – не и докато врагът ми дебне в нощта, за да унищожи и двама ни.

—Талън

Вашият коментар

