Корицата на българското издание на „Принц с часовников механизъм“

Posted: юни 23, 2012 in Предстоящо на книжния пазар

ОЧАКВАЙТЕ НА 10.07.2012

Анотация на книгата

Коментар по корицата:

 Изключително съм доволна, че и този път от издателство Ибис са се спрели на оригиналната корица, защото тя за мен лично е едно идеално произведение на изкуството! Шрифтът е прекрасен и допълва съвършенството на дизайна, като дори прави корицата по-красива от оригинала.

Не съм с бедна фантазия, но пък никога не бих могла да си представя Джем по-красив от изобразения според визията на художника. Спускащата се мъгла създава мистика и навява мисли за готика. Добре пресъздадената частица от Викториански Лондон на заден план внушава автентичност и ме кара да успея да се потопя в обстановката, да си представя по-добре атмосферата.

В общи линии, вече виждайки българският вариант на корицата, заглавието на роден език ме кара да тръпна още повече от нетърпение да държа това съкровище в ръцете си и да се гмурна в историята.

Вашият коментар

