Интервю с Ейми Плъм за „Ревенант“

Posted: юни 21, 2012 in Новини и интервюта от автори, Uncategorized
Интервю с Ейми Плъм

1. Значи си живяла в Алабама, Чикаго, Ню Йорк, Париж и Лондон, както и на други малки места. Кое беше най-любимото ти място, на което да живееш? 

Париж  и Ню Йорк са ми най-любимите места на земята, и за живеене, и за посещение. Тъй като родителите ми са починали, нямам наистина „дом“, към който да се завърна. Но когато съм в който и да било от тези градове, имам този весел балон в себе си, който е сякаш постоянно на ръба да избухне. В Ню Йорк е креативността, енергията, активността по 24 часа и фактът, че никой не поглежда два пъти, когато някой носещ само Спийдо и кожено яке мине покрай тях на ролери. В Париж ме привлича древната история на града, милионите призраци, които са навсякъде. Там има един ленив лукс, оценяване на живота (без значение дали чрез храната, изкуството или красивите хора), което е на преден план в умовете на обитателите. Париж е жена: тя е невероятно секси, обиграна и хладнокръвна. Ню Йорк е мъж: той е артистичен, бохем и също така има толкова нервна енергия, че когато си с него, не можеш да се спреш да подскачаш от заразителното му вълнение. Обичам и двата града еднакво!

2.Коя е книгата, която си прочела наскоро и смяташ, че всички трябва да прочетат? 

Знам, че това са книгите във списъка с любими на всички, но трябва да кажа „Игрите на глада“.

3.  Колко близо са актьорите в трейлъра до начинът, по който всъщност изглеждат твоите герои?

Децата, които са избрали са супер сладки, но изобщо не приличат на Кейт и Винсънт.  

 

4. За онези, които си мечтаят да живеят в чужбина, би ли дала някакъв съвет, който трябва да знаят?

Не съдете нищо в новата си страна по стандартите, които сте имали у дома. Където и да отивате, опитайте да не следвате поведението „По нашему е по-добре”.  Опитайте вместо това „По нашему е различно”.  И, дори и да попаднете на нещо, което не харесвате, опитайте се да откриете привлекателната му страна. Ще имате много по-добро преживяване ако го сторите

5. Знаеше ли отначало, че историята на Кейт ще бъде паранормална или ранната чернова започва по различен начин? 

Да, подходих към идеята за книгата, знаейки, че ще бъде паранормален роман. Но преди дори да си помисля за  какво паранормално създание ще пиша  се опитах да измисля каква ще бъде Кейт, човешкият ми протагонист. Книгата започна когато първото изречение (което след това беше изрязано) ми дойде наум: „Десет дни след като взех шофьорската си книжка родителите ми загинаха при пътен инцидент.” Това за мен определи Кейт и всичко друго тръгна оттам. Веднъж щом създадох личността й, се опитах да измисля в какво свръхестествено създание ще се влюби.

 

6. Кой е любимият ти персонаж, ако имаш такъв?

Кейт и Винсънт са любимите ми персонажи, разбира се. Но след тях бих посочила Джулс. Тъй като не го виждаме много в първата книга, читателят не знае това, но той има доста триизмерна персоналност в ума си. Открил си е начин да се справя със съдбата си, който начин аз напълно разбирам и съм му съпричастна.

 

ОЧАКВАЙТЕ НА 25.06.2012 САМОЖЕРТВАТА, КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА РЕВЕНАНТ

Вашият коментар

